Hopp pass på vulfa.

Skulle ju komma tillbaka och skriva hur ridningen gick så är väl bäst att jag gör det kort innan jag ska sova. Som sagt det stod hoppning på schemat och jag fick vulfa det trodde jag typ aldrig :-) hihi glad vart jag iaf :-) men själva hoppningen gick väl sådär hoppade typ som en bana och på en volt. Dom 2 sista hinderna gick bäst faktiskt. Men det var fett roligt. Det var om dagen. I morgon är det ett till rid pass men då dressyr på noak. Hm länge sen jag red honom faktiskt. Men det ska nog gå bra måste hitta mina sporrar men vet inte vart dom tagit vägen. Nej orkar inte skriva mer ska sova ligger redan i sängen. Skönt. God natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0