Fredag.

Hellu idag är det fredag :-) skönt. I går jobbade jag som vanligt, sedan blev det stallet och kolla och johanna red :-) hon hade zäta det gick bra bra för dom :-) pratade med lotta lite med. Hon tyckte det var bra att jag var där för hon ville prata med mig och säga att det fanns plats i fredags gruppen och frågade fortfarande om jag ville byta och så klart vill jag det. Så lämnar min grupp på lördagar och det kommer bli tråkigt. Men dags att byta ridlärare efter att haft henne 6 år måste våga rida för en annan lärare oxå ju. Hade oxå världens huvudvärk igår och allt. Trodde jag skulle bli sjuk faktiskt men som tur är vart jag inte det. Idag är det iaf jobb som gäller är på väg dit nu. Sen blir det åka hem när jag slutat. Sen byta till ridkläder och åka till stallet. Hoppning på schemat :-) sen hem och slappa. Lördag är sista ridningen i den gruppen måste säga hej då till mina rid kompisar :-( det kommer bli jätte tråkigt men jag måste. Nej nu orkar jag inte skriva mer är framme i linköping om ca 5 min :-) skriver mer ikväll kanske om hur det gick på ridningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0