Torsdag.



Hellu alla. Idag är de då torsdag och jag har jobbat hela dagen lång :)) trevligt trevligt är de :)) hehe , sen har ja typ inte alls gjort mycket. varit hemme jo jag har bakat sockerkaka som ja ska ha med mig till jobbet imorn (Y) hehe som jag och Annelie kan smaska på ^^ hihi. Annars har ja inte hunnit med mycket mer faktiskt kom ju hem vid klockan 19.00 men ja är fett trött, ska lägga mig runt klockan 21.00 hade jag tänkt för jag är skiiit trött jobbet tar kol på mig :P haha nejdå.
Sitter just nu och pratar med Världens bästa Carro :D <3 asså jag är sjukt glad att ja har dig som vän, vad skulle jag göra utan dig ? Ett liv utan dig skulle inte funka kan jag lova dig!<3 Har nu bestämt att jag ska åka till henne nästa månad :D o det kommer bli bäst längtar redan :)) <33 Saknar dej sjukt mycket gumman <3

Nu sitter jag här o är trött o sen taggar fett mycket till nästa helg för då drar jag, Elina och Anna till Stockholm :D till Annas pappa, sedan på Lördagen blir de Grönan :-D o Eric saade :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0