Fredag.



hellu, idag är de då fredag:)) det betyder helg :) skööönt :) idag har jag jobbat hela dagen :) rooligt faktikskt . har bara varit promenader och lite dammsugning. vart kvar till klockan 18.10 =) Elin kom oxå dit o va där med oss trevligt blev att spela rummy (Y) men de gick inte så bra för mig :( men ja överlevde.
Anna skulle komma hit idag, men som vanligt ångrar hon sig, sen skulle hon komma imorn till ridningen men tror ni inte hon ångrade sig igen?? joo de gjorde hon, jag börjar tröttna fett jävla mycket på henne alltså. hon ändrar sig alltid och sånt orkar ja inte med mer. snart säger jag tack och hej för ja orkar inte mer alltså...

Nej i helgen blir de najs :) Imorn ska ja rida wiie :D hoppas på steffie men de tror ja inte =(( på söndag blir de kolmården med hmm kanske Anna eller så följer Elin med :D tror de lutar sig mot Elin faktiskt. men ja vet inte får se.

nej nu vet ja inte vad ja ska skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0