usch



idag är de då Tisdag, och jag har jobbat fram till halv 3 för ja skulle till tandläkaren, det gick som det gick. haha , sen skulle Mamma och jag till hageby, men ja fick inte ut några pengar :S... de fick vi reda efter att försökt flera gånger och åkt till stan att de hade något elfel o allt :S och de funkar fortfarande inte :S jävla cp säger ja bara..

men annars har jag inte gjort mycket alls..

jag märker att mina blogg inlägg inte blir så långa, men vad ska ja skriva om?? jag har ingenting och skriva om.

för ja mår inte depp och måste skriva av mig eller så, men ja kan säga att ja älskar min underbara bästaste vän Caroline Johansson!! <3 utan dig skulle jag inte kunna leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0