Min bästa vän Caroline <3



Jag bara mååste säga till Alla att Caroline är min bästa vän genom tiderna hon är den bästa som finns i mitt liv, hon är den ja aldrig kommer vilja släppa som vän, jag hoppas och vill att vi ska vara vänner livet ut för du är den som betyder mest för mig och det är faktiskt sant tro mig, utan dig skulle jag inte leva nu , du får mig att vilja kämpa vilja vara kvar i livet för att inte släppa dig, du har fått mig att må bra igen, för förr mådde ja piss, men sen när du dök upp i mitt liv har ja bara mått bättre och bätte Tack vare dig.
Jag saknar dig fett mycket gumman,

Minnerna med dig kommer jag aldrig att glömma dom är dom bästa och flera kommer det att bli det kan ja lova dig gumman <3

26-28 Mars 2010 , 6-10 Juli 2010 21 Juli 2010 <3<3 minnen ja aldrig kommer glömma och snart får vi mer minnen den 3-5 december kommer mer minnen de är nästa gång vi ses :D <3

Jag älskar dig gummsn utan Caroline ingen Elin <3







Detta är min underbaraste VÄN :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0