Massa Glad :-D <3




Sitter här framför datan har precis kollat på idol och jag hoppas att Linnea åker ut, men de gör hon säkert inte . :( ^^ haha .. Olle var ju bääst asså.

idag har jag iaf jobbat hela dagen :) treeevligt som faan .,. :D älska jobbet asså. ^^ det gick massa bra. promenaderna gick som en dans på rosor XD hahah .. massa snabbt, och de va fett skönt asså, men när de va klart fanns de ju inte så mkt att göra.... Men jag träffade iaf Anna idag och pratade lite, och det kändes bra, men lite annorlunda har ju inte träffats på 2 månader...

Åkte hem från jobbet vid 10 över 6 eller aa tåget gick då, när jag kommer fram till Norrköping så köpte jag tågbiljetter till uppsala dit jag ska imorn till bäästa Linda :D har inte träffat henne på 1 år och 3 månader :O det ska bli jätte trevligt att träffa henne igen men jag lär säkert vara fett nervös, som jag alltid är, men de får ja leva med. men ja läängtar tills jag är framme i uppsala 17.07 och jag får krama min Linda :D <3

Så jag kommer inte vara inne på datan i helgen, jag kommer hem till Norrköping 18.25 tror ja de var, jag har inte beställt/köpt resan hem ännu de gör jag imorgon.,^^

Sitter på msn och snackar med Syster yster, Johanna och bästa Carro med :-D <3

Nej nu orkar ja inte skriva mer, ska sova snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0