Hundutställning i Mjölby.



Har inte skrivit i bloggen på 1 vecka, men de har inte hänt så mycket, i fredags sov ja hos syster Anna o Jacob, blev att kolla idol o så, men inte mkt sömn fick man iaf .. men men .. ja har verkligen ingen lust att skriva i bloggen för de är såå trååkigt och skriva när ingen läser den, så ska nog ta bort bloggen..

Idag var jag iaf på hundutställning med Annelie och Mirijam i Mjölby, Annelie ställde ut Åska och Bej :) och det gick ju väldigt bra , dom var mycket duktiga :) och hund cotchen eller hur de stavas Fredrik steen från tv4 dömde dom. han var mycket bra domare och snäll :P haha .. nej men hundarna var massa bra :) vi var väl där i ca 2-3 timmar tror ja sedan efter de blev det att åka hem och inte göra mycket ja slappar och kollar på ensam mamma söker, jag är fett trött och ska nog dra och sova vid klockan 21.00 i morgon är det ju jobb igen :) men usch för den ena praktikanten.. me not like she, XDD haha ....

Sen är de inte låångt kvar tills ja åker till min bästa underbara Caroline Johansson :D de kommer bli bäääst :D läänge sen man träffade henne =(( usch på de asså...  du ska veta att du betyder fett mycket för mig och du är min bästa vän, den bästa jag har och den bästa ja har haft <3 ja kommer aldrig att lämna dig det kan ja lova. ÄLSKAR dig gumman <33

Blir kanske inte att åka till min Linda Mikaelsdotter den 27 Novemner =(( , men ja hoppas på att ja åker dit, bara ja har pengar kvar, annars jävlaaar..  ja vill verkligen träffa henne  de är över 1 år sen vi träffades =((( men du ska veta att ja aldrig kommer lämna dig och att jag saknar och älskar dig massa <3 puss på dig. <3

Emiilia: ja saknar dig jätte mycket. och de kommer nog dröja innan vi kommer kunna ses tyvärr:(( både är uppbokade massa nu och allt tyvärr, men ja längtar tills vi ses igen , <3 för ja saknar dig verkligen massa, men du ska veta att ja aldrig kommer att lämna dig även att du kanske tror de, men ja älskar dig fett mycket <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0