Hoppas




Hoppas får bli dagens rubrik i bloggen ^^ XD För jag hoppas verkligen att min bästatse bästis Caroline kommer hit den 2 December så att hon kan följa med och kolla/se E.M.D. på kvällen och så ja får sällskap till henne den 3 december hihi :-D jag hoppas verkligen hon kommer hit de skulle bli kanon kul ju :D

På Lördag åker jag till Uppsala till min underbara vän Linda :D <3

_________________________________________________________________________________________

Aja idag har jag jobbat det har gått kanon bra faktiskt trots detta skiiiit väder asså ja hatar snö jag vill ha sommar och sol o 30 graders värme tack ..  haha, det är fan svin kallt ute och gå alla dessa promenader, nej men asså det är gött om man klär sig varmt vilket jag dock inte har, men de ska ja ta mig faan göra imorn asså. men jag tycker faktiskt att det är mysigt att gå i snön och pulsa men ändå inte,,  Åkte hem när jag slutade direkt ovanligt faktiskt, men jag skulle ju träffa min underbara syster Anna och Jacob som jag inte träffat på länge, eller det känns som det men det var typ för 2 veckor sen :P haha .. men vi gick på stan jag handlade smink ^^ XD sen följde vi med Anna till stationen, och vid rese träffade jag Emelie det var trevligt att träffa henne efter ett halvår typ :O ,, sen gick vi hem och nu har jag bara suttit vid datan, Har snackat med underbara 'Carro och Linda med :-D älskar er tjejor <3

Hoppas det kommer bli bra mellan oss igen, nämner inget namn för då blir den personen inte glad, men du ska veta att alla kan ha dåliga dagar , och ja kanske inte varit den bra vännen på sistone men du måste tro på mig med annars kan ja inte vara din vän tyvärr, jag kan bara vara vän med dom som tror på mig.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0