hatar rubriker.



God kväll ^^

Idag är de då Måndag och första jobb dagen denna vecka, om ja ska vara ärlig trodde jag att de var fredag idag :s fråga mig inte varför men jag trodde det :S ... hahaha .. nej men jobbet idag gick brabra finns inte så mkt att skriva egentligen om det, ^^ bara gosa med hundarna och vara social mot de "trevliga" praktikanterna, nej men dom är trevligt (vissa) XD ^^ Imorgon kommer Linda till praktikanten igen:-D äntligen säger jag bara, någon jag kan snacka med :-D men tyvärr slutar hon till jul och det vill jag inte :(( Buuuhu på det säger jag bara asså..

På lördag åker jag till Linda i uppsala :D vi ska ha det riktigt roligt fota massa o sen vet ja inte mer ^^ men ska bli roligt att äntligen träffa henne efter 1 år och 3 månader :O läänge sen ja träffa henne, jag vet en som kommer vara nervös ^^ haha .. jo ja kommer vara det tror jag, men har faktiskt förbättrat mig :-D men ja längtar fett mkt..

Sen är det ju bara 9 dagar kvar tills jag åker till min underbara bästa vän Caroline :D Lääägtar fett jääävla mycket alltså,  vi ska förhoppningsvis åka och kolla på Eric Saade :D den helgen kommer bli helt jävla underbar asså.. :D Älskar dig bästavän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0