Axvalla travbana



God kväll^^ ..

Idag följde ja med Annelie till Axvalla på hundutställning, vi började resan 05.30 från Linköping så ja gick alltså ipp klockan 04:50 :O vaddå tidigt ?? men det tog 3 timmar ungefär att åka dit, och vi trodde vi hade kört fel och så ^^ men de hade vi inte som tur var :D :P åkte förbi skövde och där ville ja kliva av så ja kunde åka till Carro ^^ så tänkte ja direkt när vi åkte förbi Skövde ^^ .. men väl framme var de svinkallt :O och ja hade ju inte mkt kläder på mig så ja frös ihjäl typ.  Men tyvärr gick de ju inte så himla bra på utställningen tyvärr. Åska vart bim och de är bra tror ja ^^ annars gick de inte så bra, den där domaren suger, de är en snördomare och hon dömer bara fram ljusa hundar tyvärr usch på såna domaren allså säger jag bara dom suuuuger!!! .....
Sen när dom hade ställts ut hennes 3 hundar vart de att rasta dom sen började bilfärden hem igen tror vi var i axvalla 2 timmar, ^^ och den långa resan på 3 timmar började igen. men ja va väl hemma i Norrköping vid halv 3. sen dess har ja bara legat i sängen eller nästan hela tiden jag har varit fett trött.

Imorgon blir det att åka till Linköping och gå på ikano för att handla julklappar med Elin :) det ska bli mkt trevligt :)


Jag säger bara en sak GE mig den 3 december NU då åker ja till världens underbaraste bästa vän Carro :D <3 och det ska bli hur kul som helst och det kommer bli bääst som vanligt asså ett lib utan dig skulle ja inte klara av du gör mitt liv värt att leva gumman det ska du veta <3 Och vi ska förhoppningsvis se/träffa Eric saade den 4 december med i hope so ialla fall :-D men du Carro du ska veta att jag alltid finns här för dig och att du betyder fett mycket o ja älskar dig massa <3 Puss på dig sötis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0