27-28 November Linda <3



Igår började dagen med att jag gick upp kvart i 9 för att åka till stallet och rida,  Och vi hade dressyr, jag fick min älskade Steffie :D <3 det gick väl sådär hon var så stel och jag orkade inte jobba med henne så mycket :( men men hade enkla byten de va ganska svårt, men inte så konstigt att vi får göra svårare saker, vi hade ju inte Pia utan Karin :) . hon är en bra ridlärare.. Ridningen var slut vid halv 12 då var de bara att skynda till spånkan, kom den ?? nej fick vänta i typ 15 min hade den kommit då? nej det hade den inte så ja gick till 119 och när den kom så kom en buss som va 2:an ist, en spårvagn hade tydligen krockat, men men jag kom iaf till stan där ifrån fick ja gå, eller aa min syrra ringde och sa att dom var på donken o skulle hem så jag gick med dom, stressa hem, när ja kom hem åt ja en chessburgare och en milkshake, sen var det bara att duscha och fixa sig,

När jag var klar vif 14.00 gick jag, Mamma och syrran mot stationen, jag skulle ju med tåget som gick 14.38 till Uppsala till bästa Linda :) <3 tåget gick bra att åka dit, var framme vid klockan 17.10 gick till pressbyrån för att vänta på Linda för hennes buss var sen, men hittade dit, sen skulle jag och Linda gå och köpa tågbiljett hem, fanns inga sista minuten eller så, så jag fick åka första klass och det gick på 507 kronor :O dyyyyrt, men ja var ju tvungen att komma hem. sen gick vi till bussen för att åka hem till Linda, :) hälsade på hennes mamma sen gick vi upp på hennes rum och gjorde ? ja vet inte haha minns inte, sen vid 10 över 7 kanske? åkte vi till maxi och köpte lördagsmys och en borste till mig, ^^ sen blev de hem till Linda och käka tacos, och klockan 20.00 blev de kolla på tomten är far till alla barn.. när den var slut gick vi upp till lindas rum och blåste upp madrassen Linda skulle sova på, hehe ja fick sova i hennes säng :),, somnade efter en stund, vi gick upp klockan 10,00 eller aa vi ställde hennes klockan,  men gick inte upp förens vid 11 och åt frukost, sen gick vi ut och fotade lite, och det var fett kallt asså :O så vi var inte ute så länge, bestämde oss för att åka till stan och kolla läget, jag köpte en ny parfym sen hälsade vi på Lindas kompis, sen åkte vi hem för vi frös så mkt, då blev de lunch sen fotade vi uppe i hennes rum lite, vid halv 4 åkte vi mot stationen för att dom skulle lämna av mig, och tåget var sent skulle gå 15.53 men gick vid 16.00. så tåget kom det blev kramkram sen gå på tåget. Men fy faan de tog 4 timmar och 20 min att komma hem, massa stul en dörr som var cp som inte gick och stänga typ så dom var tvungen att få ut o stänga den, sen massa kö för att komma in i sthlm och fortsatt dörr och strul i sthlm. när man kom till kolmården kom vi inte där ifrån på ett tag för typ en växel som vi inte kunde åka förbli för då skulle vi spåra ur och han var tvugen att köra tillbaka till kolmården för att köra på ett annat spår så vi kom förbli växelfelet, sen var de tydligen kö för att komma in i Norrköping :S berodde säkert på att de bara var 2 spår som funkade pgr av all snö som kommit. men kom till norrköping med 2 timmars försening :O,, de va min resa ,,

Tack för dessa 2 underbara dagar Linda <3 Älskar dig <3

Nu ska ja sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0