Trött är man

Jag saknar dessa killar fett mkt



Jao Idag har de väl varit en bra dag. Det började med att jag vaknade klockan 09.00 gjorde mig i ordning och drog till stallet, där ridning stod på schemat, hoppning och jag hade Zäta :D den bästa hästen typ efter Steffie då. Hoppade kombination och de gick väl sådär.

Sedan vart de hem direkt efter och typ duscha o göra sig iordning för att dra sig mot stan med syrran, hennes barn och mamma ^^ gick o kollade lite, sen drog mamma och ja hem pallade inte vara på stan mer fick ont i fötterna av mina nya skor ja köpte igår,

När jag kom hem snackade jag massa med bästa Ramella i telen vi pratade i hela 52 minuter, o ja fick lyssna på när Eric Saade repade inför Sommarkrysset :D <3 ihh tack bästa Ramella,
Sedan snackade jag med Emilia och Carro på msn :D
Sedan gjorde ja inte så mkt, joo ja fick vakta jacob lite, hehe han blev ledsen så fort man inte vaggade honom i vagnen, så fick gå ifrån snackandet med Carro o ta hand om honom :P O jag och Carro bestämde att om jag har pengar i sommar så drar jag till henne :D<33  åhh jag måååste ha pengar då, för jag vill verkligen åka till henne, hon ska inte behöva åka till mig hela tiden lixom..
Sen blir de grönan i sommar igen med dom bästa såklart:D
Sen drar man kanske till Emilia i sommar om ja har pengar :D<3

PÅ kvällen idag blev de såklart sommarkrysset då dom bästa var programledaren, Alltså E.M.D. o så sjöng juu Eric Saade där med :D dom är bääst alltså o ja saknar dom sjukt mkt :( <3

Sitter nu på msn och snackar med bästa och sötaste Carro :D<3 älskar dej gumman, hoppas vi ses snart igen <33


Nee nu orkar ja inte skriva mer vafaan, finns inget att skriva om !

Åhh så saknar ja Eric Saade o han har de fiinaste leendet ja svär, o den hetaste dialekten ja älskart asså , sen är han bääst oxå^^ Carro sa att ja skulle skriva de, o ja mååste de då. för ja tycker likadant som henne,


Haa det bra alla, älskar alla mina vänner <3 puss på er

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Saades dialekt äger!

2010-05-17 @ 12:40:25
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0