Torsdag....

Torsdag idag då:P typ, men den är nästan slut, idag har man inte gjort mycket alls. :( Borde plugga men jag orkar faan inte det :( ... men har varit ute på promenad idag iaf 2 gånger :) o de är såå skönt, Annars har jag bara suttit här..
Men imorn då faan ska ja PLUGGA!!! jag mååste fan göra det, sedan blir de stan en stund med mamma tror ja, ska kolla på studentkläning o sen ett par skor har jag bestämt XDhaha 
Vad mer ska man skriva?

Det blir inte Eric saade den 22 Maj :( buuuuh jag som verkligen ville dit, men i Juni maybe åker jag till Västervik o hälsar på Emilia :) Trevligttrevligt, mååste bara ha pengar till det oxå.

Sen någon gång i sommar måste ja oxå åka o hälsa på Carro i skövde om hon vill de :) :P hiih .. detta ska bli den bäästa sommaren har jag bestämt. ^^ hehe

Ne nu vet ja inte va ja ska skriva mer faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0