Torsdag.



Idag är de då Torsdag, och ja har inte gjort mycket, varit på praktiken bara, sedan har ja suttit här typ, ne varit och hämtat pengar till Monika så ja kan betala studentmiddagen.
Men fyyy faan vad varmt det har varit idag alltså :O ja dog faan nästan, tyyyp XD hahah ja vet faan inte vad ja ska skriva mer, de finns inget att skriva.

Men ja läängtar sjukt mycket till nästa lördag för då drar man till sthlm och träffar bääästa Ramella :D och kanske Linda :D det kommer faan bli roligt.  man ska juu träffa/se E.M.D. på sommarkrysset.

Jag längtar tills sommar då ja träffar Carro, för ja saknar henne sjukt mkt:( <33 hoppas vi ses snart gumman, ja älskar dig! <3
Sen vill jag träffa bästa o sötaste Elina med sjukt länge sen vi träffades och jag saknar dej fett mkt, älskar dig gumman <3

i soommar ska ja hinna träffa såå många vänner jag bara kan, men ja måste iaf träffa, Elina,Carro, Ramella, Linda och Emilia innan skolan börjar för dom.! jag älska er mina underbara vänner,<3

Nu vill ja ha söndag då ska ja träffa min underbara systerdotter :-D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0