Tisdag idag och bara 4 dagar kvar :D <3



Har inte skrivit sen i Söndags men ingenting har hänt, har bara varit på praktiken igår o de va väl roligt, det blir bara bättre och bättre för varje dag, för nu har ja kommit in i gruppen o arbetet och har lärt känna hundarna. :) Igår vart de bara att gå ut med hundarna och spela kort ^^ haha och ja är juu så bra på Rummy som vi spelade , eller inte, ja förlorar alltid, igår när ja kom hem från praktiken blev de data i en timme typ, efter de var ja faktikst duktig tycker jag :D ^^ :P Jag satt och pluggade i en timme o 20 min:D stolt faan, sen vid klockan 20.00 cyklade ja o mamma till pappas jobb o lämnade annas skor som han skulle lämna till henne. sen blev de hem o kolla tv, sedan sova.

Idag då vart de praktik som vanligt fick gå med mina favvo hundar, eller inte alla men nästan ^^ hehe men iaf efter vi varit ute men dom vart de att spela rummy igen och jag förlorade som vanligt med typ 750 poäng o man ska ha så lite som möjligt Xd haha men men de gör inget säger vi XD spelade i typ 2 timmar om inte mer. Sedan vid halv 2 blev de ut med hundarna igen, sedan dammsuga, efter de fick vi sluta, men satt kvar en stund för ja precis skulle missa tåget om ja gick direkt när ja slutade så stannade tills nästa tåg gick.. Nu sitter ja vid datan och har trååkigt ska försöka plugga men de kommer gååå skiiit. XD


________________________________________________________________________________________________

Nu är det bara 4 dagar kvar till man ska till Stockholm med dom underbaraste vännerna Carro, Anna och Elina förhoppningsvis och självklart ska man juu träffa underbaraste vännen Ramella med :D åhh gud vad jag längtar, vi kommer ha fett roligt, gå på gröna lund, flumma. ta massa bilder och åkaaa massa karuseller med så klart :D asså ja kan inte fatta att alla vi ska vara tillsammans, de kunde ja faktiskt inte tro att vi skulle ^^ men de kommer blii bäääst.. Älskar er tjejor massa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0