Söndag den 2 maj.

Har inte skrivit på 3 dagar alltså sen i torsdags? Men har inte orkar eller haft lust att skriva .. så gör det nu lite.

Fredag: då var det ju valborg, o dagen började med att åka till praktiken, =) det blir bara bättre och bättre där som tur är.börjar komma in mer o mer, :) men iafvi gick ut med hundarna vi 9,sedan vart de typ spela kort med några, o ja typ förlorade som vanligt. XD sedan blev de att gå ut med hundarna vid halv 2 cirka, och när hundarna varit ute blev det att dammsuga sedan gosa lite med sötaste Sonic för att han typ skrk/skällde för han drömde då måste man in o väcka honom, såja gjorde de o satt hos honom till det var dags att åka hem vid klockan halv 3. sköönt o sluta 20min innan :P .. Sen vart de att dra hem eller till pressbyrån o köpa bussbiljett till Stockholm på lördag :D läängtar massa:D<33
Sedan vart det att dra hem o bara slappa, min valborg var tråkig, men ja orkade inte göra så mycket var jättetrött, sen skulle ja uppo rida dagen efter med. så blev att vara hemma och kolla på talang, o lääsa lite.

Lördag: vaknade vid kvart över 8 kanske :O o skulle gå upp vid klockan 9, men kunde inte somna om så ja gick upp. o gjorde mig i ordning för att dra mig till stallet cyklade dit. När ja kom dit, fick ja reda på att ja skulle ha Vulfa, va negativ först, tycker inre alls om henne. men de gick iaf. o min Steffie är dålig igen:( sedan när ridningen var slut så cyklade jag hem. Duschade när ja kom hem sedan kom Anna till mig. och vi åkte upp till borgen o kollade lite, sedan åkte ja syrran o linnea virvelvinden och break dance. sedan vart det att åka hem o packa för att sedan åka o sova hos syrran och jackob :) så vi lagade tacos, sedan kolla på jakten på julia o lite så.. vaknade mycket i natt förjacob skrek o ville ha mat.

Idag är det Söndag.. vet inte vad som händer idag, men vid klockan 16.00 åker man hemåt.. sen vet ja inte mer..


Nu är der bara 6 dagar kvar tills man far till Stockholm :D <33 med dom bästa såklart :D <33 Längtar massa, ne nu vet ja inte vad ja ska skriva ,mer, ha de bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0