Onsdag!!



Hello.

Skrev aldrig igår, men det kommer nu ^^
Började med att ja vaknade vid 5 i 7  och gjorde mig iordning, för att dra mig till praktiken, och den gick väl bra, tur är har ja mina vänner ^^ haha, roligt hade vi iaf.. spelar kort hela tiden typ, förutom när vi är ute med hundarna då.. XD gick från praktiken vid klockan tio i 3 tror jag det var, minns inte. men på stationen träffade jag Torill, Syrrans mamma :) Trevligt, har inte träffat henne på länge så vi stod och pratade..
SEdan skulle vi ta 10 över 3 tåget hem, men dom ropar upp att tåget bara går till Linghem och att det blir buss där ifrån för att de var problem med en bro vid Norsholm som inte stängdes helt, men kom till Linghem ingen buss är där, så står o väntar men ingen buss kommer, då är det en som kommer och säger att vi fick ta tåget tillbaka till Linköping för att sedan ta en buss därifrån som tågvärden skulle fixa, så vi går tillbaka till tåget och sätter oss där. sedan går alla av så vi gick av och gick under för vi trodde bussen kom, men sen helt plätsligt så funkar det att åka över bron, så det blev tåg hem iaf, Sedan gjorde ja inte så mkt,, joo jag pluggade faktiskt.

Onsdag idag då, dagen började med att jag försov mig i en halvtimme :O Vaknade 07.27 o ska egentligen gå upp 06.55 hade tydligen inte ställt klockan, men när ja vaknade hade jag 5 min på mig att göra mig iordning så ja tog på mig snabss som faan, borsta håret o tänderna sedan drog jag..
När jag kom till stationen ropar Christin på mig o säger att ja ska komma, men sa att ja skulle köpa frukost på pressan så gick dit, sedan till dom för att dom väntade på mig ^^ gick till hunddagiset, o slappa innan vi skulle ut med hundarna, När de va dags att dra ut med hundarna tog vi Sammy, Teo, Smilla och Wille för att vi skulle ta en lång promenad till Priso, där handlade vi 3 st cider och en varsin piggelin och delade med hundarna ^^ sedan gick vi tillbaka, o dom hade ju inte gått ut med några hundar o vi trodde dom va klara men nejnej..
Sedan blev de spela kort =) hehe o ja förlorade:( Sedan gick vi till ett rum där helan bäz o en annan hund brukar vara, men dom va inte där, för dom har 2 sängar i rummet så vi la oss där och vilade lite ^^ haha sedan ut med hundarna, =) sen spelade jag och Michelle kort, sen fortsatte Christin, sen kom Agneta en stund =) vi pratade litem sedan drog jag innan de skulle börja åska och blixtra, men de hann aldrig börja :D

Tog halv 4 tåget, och de tog en timme att komma hem, för de va problem med bron idag med. suuuurt som faan kan ja säga,  kom hem vid kvart i 5 då blev de mat sedan ut o gå med mamma, moster, kusin och hundarna i 1 timme skönt:) Sedan stressade ja o mamma oss för att hinna till stan för att handla Eric Saades skiva :D <3 o köpa comviq kompis.

Nu är det bara 1 vecka och 3 dagar kvar tills man träffar bästa Ramella och kanske Linda:D och E.M.D. såklart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0