Fredag.




Idag är det fredag och ingen praktik, var på skolan idag och pluggade, gjorde en uppgift i svenska A och B sedan en uppgift i naturkunskap, eller aa Anna gjorde den ^^ men jag hjälpte till liiite xDhaha..
på lunch rasten träffade vi Agneta och pratade lite, sedan hälsade vi på alla hundarna :) riktigt roligt det, har juu saknat dom massa. vi var kvar i skolan till klockan 15.50 och pluggade massa .. o tänk er på en fredag oxå :O ^^  sedan åkte jag hem o trååkde, sedan gick mamma och ja till stan o köpte fotopapper så jag kan sätta fast mina bilder, men de va förstora pappren, såå mååste byta imorn xD
sen blev de hem o kolla på så ska det låta xDD nu sitter jag här o ruttnar o snackar med Syster Anna :) vi pratar inte om så mkt xD ska snart dra o sova trött o har trååkit.
imorn är det ridning med :) sedan drar jag till syster Anna och hälsa på henne. det ska bli trevligt. sedan på söndagen blire åka till min andra syster Pernilla, hon ska sy upp min balklänning =) o då får man träffa min systerdotter Alice :) riktigt länge sedan.

Nu orkar ja inte skriva mer, ha dee braa alla god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0