Booring




Har inte skrivit sen i Fredags, men ja har verkligen ingen ork, lust eller något o skriva blogg ,er för ingen jävel läser bloggen ändå.  Jo sötaste Carro läser bloggen iaf :D o de gör mig glad, de e den ända ja vet läser min blogg.
Men får väl se ifall de blir några mer i framtiden om ja fortsätter att blogga.
Men iaf ska sammanfatta kort vad ja gjort sen i Lördags

Iaf I lördags var de ridning :D o jag fick min favorit Steffie :D det gick väl sädår, ho va så stel men inte konstigt för hon har stått i 3 veckort eller mer, Efter ridningen åkte ja o Mamma hem till Syster Anna och Jacob o hälsade på :) sen inte mkt efter de

Söndags: Åkte ja till Anna kompis med 10 tåger var hemma hos henne vid 11, hämtade min balklänning sedan åkte ja o Anna in till stan för att köpa hörlurar till min mp3, sedan tog vi bussen hem till Syster Pernilla, för att hon skulle hjälpa mig o sy upp min balklänning var där i ungefär 2 timmar, sedan åkte ja hem o inte gjorde mkt,

Måndag : var de praktik hela dagen, var bara ute med hundarna typ o spelade kort, sen hem o sitta datan o prata MASSA med min underbaraste vän Ramella :D <3

Tisdag: Praktik idag igen då :) Trevligt, ute med hundarna, spela kort, ute med Tsavo när de börjar spöregna o han hatar regn så de blev en genväg hem sedan, sen satt man där tills de slutade regan . o de verkligen regnade massa :O inget roligt sen hem datan o packa lite. asså ja mååste verkligen packa men orkar inte XD

Onsdag idag då: Praktiken som vanligt ute med hundarna, Jag och Christin gick till Priso med Tsavo o Nova, och Nova var typ självmordbenägen när vi gick på bron hon ville verkligen ut på vägen, men på priso handlade vi kladdkaka och daim tårta och en Cider sen bajspåsar till Annelie, vi gick genom resecentrum tillbaka hem för vi tänkte på stackars Nova, sedan blev de att mumms i oss allt XD haha o vi va dumma typ för vi bjöd inte dom andra typ. Joo på kladdkak kanterna eller aa 2 Praktikanter fick kanterna för dom delade inte med sig till den 3:dje praktikanten, så vi va snälla och gav henne en bit av daimtårtan o ni skulle se minen på de andra 2 praktikanterna XD hahahhahah., Sedan spelade vi kort med, o gik utmed hundarna med vid halv 2, sedan vid klockan 14.00 drog ja med bussen till skolan för att göra ett läxförhör o ja klarade det :D sedan blev de  hem o slappa
Nee nu ska ja se på Sandhamn sen sova, Sov gott alla, för se om jah skriver imorn, tror inte de iaf,

Åhh förresten Sommaren 2010 kommer blii bääääst :D
28 Juni - 5 Juli Hundvakt :D
kanske drar till Emilia den 6 eller 7 juli :)
Sen blir de Grönan med dom bäästa igen :D
Sedan ska man åka till Carro om ja har pengar,
18 Augusti Emilia kanske kommer :)
19 Augusti Rix fm Festivalen med Anna, Elina Evve sen kanske Emilia och Carro kommer Tror iaf att Emilia kommer :D  o Eric Saade kommer :D
20 Augusti Rix fm festival i Linköping med Anna, Emilia och kanske Carro :D o Eric Saade kommer

Sen ska de bli mer saker ihope :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0