Trötter.

Hejsan alla glada :)
Idag har man varit i skolan hade bara en lektion som var hela 2 timmar och jag hatar verkligen den lektionen men som tur är slutar den vecka 13 :D fett skönt, så har bara ett prov sen en utflykt kvar på den kursen:D så jävla skönt, okej förutom sista veckan, då vet ja inte vad vi ska göra.
sen var det luch äkligt makaroner och köttbullar. Och på lunch rasten gick Anna och jag ut med Agnetas alla hundar, alltså med Våfflan, Muffins, Grynet, Tessie, Katie och Puppi :)
Efter lunchen var det bara mentors möte då skulle vi svara på 2 enkäter med rektorn XD usch inget roligt, sen pratade Anna och jag med Agneta lite mer :) sen gick vi och prata med Ansa, om praktiken, sen åkte jag hem. Gjorde ingenting när jag kom hem satt bara vid datan, Och parat med världens bästa Carro och Elina :D

Anna kom nyss till mig och ska sova här i natt :) Vi ska se eric saade på vakna med the voice på morgonen klockan 08.30.

Om nån vecka vet inte vilken vecka, men så kommer Carro hit :D faan vad ja läängtat att få träffa dig,och snart får jag göra deet :D det kommer bli massa roligt :D <3 läängtar sjukt mkt =) du betyder fett mkt för mig och jag älskar dej ..

Hoppas att det inte gjorde något om ja tog denna bild, men me like den :) <3




Imorn ska jag och Anna ha lammvak :) trevligt, men usch Mikaela ska vara med,
Lovisa kommer och ska vara med oss oxå :) Mycket roligt :) få spendera lite tid med henne bara vi 3 :D så jag kommer inte vara inne på datan förens typ fredag då uppdaterar ja med bilder på lammen och så lite mer :)

Nu orkar ja inte skriva mer, ha de braa alla :)

Kommentarer
Postat av: caroline

haha nej klart de inte gjorde ngnting att du tog den sötnos :D <3

Jag tror de blir den helgen där den 26;e jag kommer, om det är ok? :D Då börjar mitt lov och allting också, så det skulle passa bra för mig :D

Längtar grymt mycket efter att få träffa dig :D <3333

2010-03-10 @ 20:54:57
URL: http://carolinejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0