Tråkig dag.

Idag var det skolan tråkigt. Började klockan 09.50 men läraren var 10 min sen, bara för att han letade efter en bil vi kunde låna. Så vi åkte en runda och kollade på olika fåglar vi kunde se ^^ vi såg bland annat tofsvipa, grågås, kaja, skata, gräsand, m.m inte så intressant  ja vet XD haha , men vi var tuvungna för att få MVG var vi tvugna att klara av alla fåglarnas lapp efter vi varit uppe när han visade upp lappar på fåglarna, fick alla rätt:D Och MVG i kursen :D massa glad blev jag, trodde ja skulle få ig i kursen men nje nje,,

Efter den lektionen var de lunch, Sen mentorsmöte gick inte igenom så mycket tyckte jag..
Sen vart de fårskötsel skulle egentligen gjort prov, men hittade inte mina saker så ja kunde plugga så ska göra det vecka 15 ist. :) Sen slutade vi.:)

var hemma tidigt idag klockan 15.30 ungefär, oo de va så skönt :D så har typ bara suttit här, har inte orkat plugga eller något, får göra det imorn,

Skulle ha städat rummet idag med eftersom Carro kommer på fredag och då kan det inte se ut som en svinstia i mitt rum, okej så stökigt är de inte, för mamma städade förra veckan ^^ haha,.

Men imorn blir det att plugga och städa mitt rum, det är ett MÅSTE! annars blir ja arg.

Har sovmorgon imorn med, eller okej ja har inga lektioner imorn, men måste till skolan och plugga ändå. så ja klarar av mina ign innan ja slutar skolan. oo de ska ja faan fixa!! och imorn är det inget lammvak :D faan vad najs asså :D

Nu är det bara 2 dagar kvar till Carro kommer:D och idag köpte hon bussbiljetter :D ihh faan vad ja längtar och faan vad ja kommer vara nervös på fredag vid klockan 19.00 eller ja kommer vara det hela dagen lång.. Hoppas det går över när man träffar henne för annars är det inget roligt.. och ja ska skärpa mig och prata mkt ^^ hehe.. aja .. helgen kommer bli helt underbar och bääst :D <33 Läängtar sjukt mycket det är det ända jah kan säga...

Aja nu orkar ja inte skriva mer. ! ha de bäst alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0