Tisdag.

Tjoo alla.
Eftersom jag inte skrev blogg igår för ja verkligen inte orkade det så berättar jag om gårdagen idag istället.

Det började med att jag vaknade klockan 08.45 för att äta frukost o göra mig iordning för praktiken. skulle ta bussen som gick 09.35 men den kom inte på typ 10 min då gav jag upp o tog en annan buss o bara för att jag gick på den så kommer den bussen jag skulle ta precis bakom den ja tog, fett irriterande alltså men men.. Kommer till stallet vid klockan 10.00 Karin var inte där hon va o släppte ut hästar på ett annat stall, så jag fick börja mocka, Mockade hela 12 boxar idag ^^ haha, sen vart de fodra o ta in  hästarna :) trevligt trevligt, sen vart det lunch.

Efter lunchen vart det att borsta alla hästarna, Borstade extra noga på Steffie så klart hehe, efter vi borstat alla hästar vart det att packa påsar, sen slappa lite :) Sen fick ja hänga upp Karins tvätt.
sen började alla lektioner så de vart att hjälpa till o sadla o så till dom som behövde hjälp. Kollade på första lektionen och bedömde dom lite XD

Sen hjälpa småbarnen att sadla och så igen.. Sen klockan 18.00 slutade jag, men var kvar i stallet för att ja skulle rida igen, hade vulfa och det gick skiit, behöver ej prata om det,
____________________________________________________________________________________________

Idag då: så händer väl inte så mkt, ska till skolan idag:( ska ha typ fårsak :P sen hem o väl när jag kommer hem blir de att kolla en lägenhet, ja vi ska flytta igen XD haha, har bara bott på det här stället i 6 månader den 1 juni då vi ska flytta igen då,. sen efter ska ja ta mig i kragen och plugga det behöver jag verkligen göra,

Aja har inget mer o skriva om .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0