Tävling

Idag vaknade jag klockan halv 8 kunde inte sova mer, skulle gått upp klockan halv 9, men upp halv 8 satte mig vid daten en stund, sedan blev det duschen, efter duschen väckte jag Anna för att äta frulle.
Vi åkte mot Stallet vid klockan kvart i 10, var i stallet vid klockan 10.00..
Tävling stod på schemat/ hoppning.. Jag jobbade på banan innan ja skulle tävla.
Gjorde iordning Steffie, o skrittade fram på stallplanen.

Sen blev de att gå upp till ridhuset o rida fram, gick så hon fick lukta på vissa hinder som ja viste/trodde hon skulle vägra på.. Sen blev de att trava o galoppera lite, de gick som det gick säger ja bara ,, hon ville bara spriinga med mig,

Jag startade näst sist i klassen, Framridning på hinder 1-2 och det gick kanon, trodde att hon skulle vägra på andra hindret för att det var ljusgrönt med prickar på, men hon hoppade det faktiskt :) sen starta, de gick bra fram till hinder nummer 3 då hon vägrade en gång o ja var nära på att rida in i banpersonal^^ inte meningen, andra gången vi kom på hinder nummer 3 så hoppade hon faktiskt :D sen fram till hinder nummer 4 då vägrade hon flera gånger så vi blev uteslutna, men fick fortsätta rida grundomgången, o då klarade hon alla hinder utan vägringar :) duktig flikka :)
Sen drog ja hem. orkade inte vara kvar i stallet, sen har ja baara varit hemma o tagit de lugnt.

Nu sitter man o snackar med sötaste Carro på msn :) Nu är det bara 5 dagar kvar :D Läängtar sjukt mkt sötaste..
Älskar dej gumman du betyder fett mkt för mig <333

______________________________________________________________________________

Imorn blir det praktik i stallet =) börjar klockan 10.00 hoppas på att få sova lite i natt, Syrran kanske åker in till BB i natt, hon har gått övertid,.. Hoppas hon klämmer ut den lilla skiten snart alltså..!!

Aja nu orkar ja inte skriva mer


fick bli en gammal bild på mig o Steffie från en tävling då ja kom 4:a :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0