städa?

Idag har  man varit i skolan ett tag, pluggade inte alls mycket tyvärr:( hade ingen ork till det, gjorde bara ett tesy om traktorkortet och det gick som det gick juu XD haha, sen pluggade ja lite fårskötsel. drog hem vid halv 3 för då orkade ja inte vara kvar i skolan. Jag har blivit såå skoltrött på sista tiden att jag inte orkar med den längre, men har bara 10 dagar kvar ungefär innan man får ut påp 7 veckors praktiken :D det ska blii såå skönt att komma ut på den säger jag bara , slippa hela skolan och allt :D Jag bara längtar till studenten :D

Men själva utspringet kommer suga tror jag, för på skolan springer alla 3:or ut samtidigt och inte en o en som på de andra skolorna, och det är sååå dåligt tycker jag,men men ja e glad att detta är mitt sista år iaf:D

Just nu sitter man här framför datan och har massa tråkigt, Men jag snackar med min bästa Ramella som jag saknar dunder mycket, hoppas på att vi kan träffas snart alltså, vill verkligen träffa dej snart <3 du är mitt allt

Jag mååste verkligen städa mitt rum ikväll, det är massa stökigt och så får det inte se ut imorgon, då blir det pinsamt att ta hem Carro.. hehe.. Måste plugga med men har ingen ork till det.

Nu är det iaf ungefär 24 timmar och 55 minuter till Carro är framme i Norrköping :D blir nerväs bara jag tänker på det alltså shiit alltså, men det kommer gå bra det lovar jag :D <33 Och hela denna helg kommer bli bäst kan ja lova er eller hur Carro :D <33 kolla på Eric saade, träffa Elina och Fanny örhoppningsvis:D Länge sen man såg Fanny över ett år är det faan, och Elina är de inte så länge sen man såg juu,, typ en vecka sen :) <33 hehe

Men gud vad kallt det är här, fryser massa :( .. Men kanske ska dra mig mot rummet och börja städa fast jag inte orkar det, men måste, får inte skjuta upp det tills imorn för det hinner ja inte, kommer bli typ stressigt imorn,

Oj vad ja hoppar från sak till sak men skit samma XD

Slapp iaf lammvakningen idag för alla får har lammat tror jag :D sköönt att det är över nu, men tråkigt att vi inte fick vara med om någon lammning men de e inte hela världen.

På påsklovet vecka 14 alltså ska man jobba på  järngården ska jobba i lös onsdag och torsdag, lördag och söndag, tjäna pengar och det är juu gött det, synd bara att inte Anna fick jobba där :( men hon är snäll och sover med mig på järngården :D tur de så ja slipper sova själv. =) hehe

nee nu orkar ja inte skriva mer
en bild på carro råkade tyvärr försvinna, :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0