Söndagen,

Helloj,
Nu är snart söndagen slut, och idag har jag inte alls gjort mycket, Anna åkte hem redan vid kvart i 10 :( hon var tvungen och hjälpa till och tvätta, så ja har inte alls gjort mkt idag suttit vid datan, kollat tv sen varit ute och gått lite,
Imorn är de praktik igen de gillas.! Börjar klockan 10.00 till 18.00 de blir en låång dag men man får ju träffa steffie plutt.

Jag bara läängtar tills Carro kommer hit och ja hoppas att det blir snart för jag har verkligen sett fram emot att träffa henne läänge nu.<33
hon kanske kommer denna månad :D
Jag skulle inte klara mitt liv utan dej Carro för du bryr dig verkligen o pratar med mig när jag är deppig och såå. Älskar dej massa.

Iveckan händer inte mkt typ praktik måndag tisdag, skolan onsdag 2 lektioner, torsdag. fredag ledig :D men har lammvak torsdag till fredag, och Malin o Lovisa kanske sover med mig o anna då :D Hoppas, läskigt o sova ensammen med anna där juu.

nee nu ska ja sova ha de bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0