Seg dag.

Idag har man varit i skolan då. Hade inga lektioner men var där och pluggade lite ändå, på eftermiddagen åkte man ut till järngården för att hjälpa Agneta/läraren och trimma o duscha alla hennes 6 hundar :) trevligt var det. fick ju träffa sötaste Våfflan :) jag fick duscha Katie, Tessie och Våfflan :) hehe, Agenta skjutsade mig till stationen vid klockan 17.10 då åkte vi frän järngården, så vi var där länge vi

Jag kom väl hem vid typ halv 7. När jag kom hem satt jag vid datan, vid klockan 20.00 kollade jag på lets dance bara när matte dansade, annars kollade ja på så ska det låta eftersom E.M.D var med.
MATTE gick vidare i lets dance :D faan vad bra alltså, o såå sjukt skönt att Willy fick åka :D

Nu sitter jag och pratar lite med Johanna och Carolina på msn,=) trevligt..

Tjafsar/bråkar med Anna oxå tyvärr, men men det gör vi alltid nu för tiden.

____________________________________________________________________________________

Jag måste bara berätta att jag har den bästa vän jag någonsin haft, Caroline Johansson,<3 du är en helt underbar vän, vad skulle jag gjort om ja inte hade dej som vän? du ställer alltid upp för mig när jag är ledsen eller vill snacka, skulle inte klara av ett liv utan dej gumman, du betyder fett mkt, älskarr dej massa sötaste Carro <3
Min sötaste Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0