Paktrik.

Idag vaknade jag klockan 06.30 för att ta mig till Hagebystallet och ha praktik där.. Dagen började ok, men sen när lunchen kom gick allt skit, vill inte ta det ... Borstade typ alla hästar . :D Myste med sötaste Steffie bus :D den sötaste. Sen fodra jag det sista jag gjorde innan jag gick hem, så man kan säga att denna dagen sög rejält, hoppas morgondagen blir bättre än idag. Och imorn ska jag inte göra misstag!!

Imorn ska jag gå upp klockan 06.30 igen o dra till stallet börjar klockan 08.00 o slutar 16.00 samma rutin igen antar jag, men imorn ska ja jobba på hårdare!!!

Aja nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen..  God natt alla.

Saknar mina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0