Nu är Måndagen klar.

Hallo.
Nu är måndagen avklarad, snart dags att sova är massa trött,
idag var det iaf praktik i stallet :) Började klockan 10.00 fick börja med att ta ut Chess, sen blev det att mocka 10 boxar ^^ soppa stallgången, fodra höensilage, sen ta in nästa alla hästar ^^ sen lunch .. Borsta hästarna eller ja hann bara borsta Steffie och Minette och Mamba, för sen skulle man longera Mamba så hon börjar komma iform igen efter att vara halt.. :P
Sen vare packa påsar. köra in vagnen, sen hände det inte alls så mkt, jo ja fick ta in Kasper . o hjälpa till o fixa hästar till ridningen :P ...


så såg min dag ut typ ^^
Nu sitter jag vid datan och ska snart lägga mig o sova, praktik imorn med, men då börjar jag klockan 08.00 till 16.00 :) skööönt,
men nu vet ja inte vad ja ska skriva mer,

Hoppas på att få träffa dig snart gumman, Carro<3


Laddar upp en bild på världens sötaste som betyder fett mycket för mig, om ja inte hade i mitt liv skulle det inte vara som det är nu, du har verkligen ställt upp för mig när ja varit lessen och nere, alltså gumman du är mitt allt, VI FÖR ALLTID gumman<33 Älskar dej massa


Kommentarer
Postat av: caroline

Nåw sötaste <333

Skulle vekrkligen aldirg klara mig utan dig heller gumman, du betyder så otroligt mycket! <33

Såklart jag alltid finns här för dig, dag som natt <33

ALLTID VI, älskar dej massor <3333

2010-03-08 @ 21:48:20
URL: http://carolinejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0