Mormor:(

Helloj alla
Idag var det Cermoni för mormor. Den var jätte fiin och allt <3 finns inte så mycket att skriva om det förutom att det var massa tårar inblandade så klart. bara man såg unan så började man gråta massa, grät igenom hela alltet.

Efte det blev de hem o äta tårta, efter de trog Anna och jag till ringstad trodde att Dijana skulle jobba idag men nej nej de gjorde hon inte :( så anna och jag drog hem typ lika snabbt som vi kom dit, xD

Sen när vi kom hem duschade vi oss o så sen tog vi kort på oss ^^ Sen blev de mat och mello. tycker de va rätt låtar som gick vidare. ^^
Nu sitter jag vid datan och ska starx gå o lägga mig, är massa trött..
Imorn vet ja inte vad som händer,

Lägtar tills du kommer hit Carro, faan vad roligt vi kommer ha det då :D <33
Anna vår vänskap kommer alltid vara den bästa <3 Älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0