Lördag var en bra dag =)

Hejsan alla
Idag vaknade man klockan 08.45 för att dra sig mot ridningen som började klockan halv 11. Hoppning stod på schemat och jag hadeZäta :) Det gick jäääätte bra:D massa nöjd, och vi fick hoppa 85cm :D för första gången. :) Najs asså . annars får vi typ hoppa mellan 60-70 cm...

Efter ridningen drog jag och Anna hem, jag duschade och åt lite, sen drog Jag, Anna, syrran och mamma hem till Malin och Pia :) Trevligt att se dom igen.
väl där blev det lite snacka om andrar och skyddsänglar o så som dom hade hemma förr innan dom tog hem media. vi fick en jätte god smörgåstårta med :)
När vi fickade frågade Malin om någon hade ont i axeln :O o Syrran hade det och Malin kände det i sin arm oxå :O Sen fick hon ont i Häften och ryggen med, och hon kände det för att Anna har problem och ont med det, Malin fick oxå ont i handlederna och käken för att mamma har det :O Lääsktigt som faan..

Sen kollade jag när jag red idag på mobilen och Anna frågade Malin om hon viste vad jag kollade på, o Malin såg inte det, hon bara jag ser något blått o ja hade en blå tröja, sen såg hon typ prickar, och Zäta har prickar på sig, Sen kände hon att det var någon som hade ont i benet och en i min Ridgrupp som heter Emelie har problem med foten benet och Malin kände det, och sen sa hon att Emelie hade en grå luvtröja på sig och det hade hon oxå :O Vaddå läskigt ? :O
Sen kunde hon typ tänka på vad vi tänkte på och allt, hon bara ja ser ett djur och det var Sara kossan:O sjukt äckligt alltså..

Sen ringde min mobil, Anna bara vem är det som ringer till Malin, hon bara en kille och det var det :O och hon bara var det en blond? ja viste ju inte hur han såg ut men det var en kille :O sen var det massa mer, orkar inte berätta allt.

Vi kollade oxå på spökbilder som dom haft hemma hos dom, fett läskigt o äckligt kan ja juu säga.

Blir att kolla mello med Hunny snart :D
__________________________________

Längtar till Sötaste Carro kommer hir :-D kommer bli massa skojj :D <333
Älskar dej min sötaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0