Lammvak.

Hejsan
Det är alltid lika svårt att börja skriva. det blir så dåligt och man vet inte hur man ska börja.

Men iaf inatt hade man lammvak i skolan då, tråkigt för det händer aldrig något när vi är där, sen måste man juu gå o kolla dom var fjärde timme, o de är juu jobbigt.. men men måste man så måste man ju eftersom det ingår i betyget. Men vi fick iaf ta in ett får i en lammbox för hon skulle typ lamma idag/natt tror jag.

När vi varit o kollat siata gången klockan 06.00 imorse så fickvi ta frukost för Hasse för vi inte hade någon med oss. Sen drog Anna och jag till flygeln igen o la oss, en vi kunde inte somna om, så vi låg o slappade i sägen bara, sen vid kvart i 8 packade vi, o drog oss  mot skolan med skolbussen var i skolan vid 20 över 8. Vi satt och pluggade samhäll hela dagen, och pratade lite med Agneta .:)  Ålte hem vid klockan 13.00 de va skönt.


Väl hemma gick ja till Gina för att möta upp anna för att få nyckeln hem. Träffade oxå på Lizz o Tesa trevligt och Anna var med Karro så henne träffade man henne oxå :)  Sen gick anna ja o karro hem till oss i en timme, sedan blev det att dra oss mot spånkan för att åka hem till pappsen o träffa Syster Pernilla, o systerdottern Alice :) Trevligt var det :) Pernilla skjutsade mig hem, sen dess har ja inte gjort så mkt.

Bara 8 dagar kvar till min sötaste sötnos Carro kommer :D <33
Älskar dej gumman <3


Aja nu orkar ja inte skriva mer. kommer tillbaka imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0