Idag gäller det:D <3 Carro kommer :D:D <3 <3

Hejsan alla ^^
Just nu sitter jag i skolan, klockan är bara 10:50 nu när ja skriver detta :P
Men sitter iaf i skolan och ppluggar just nu pluggar jag naturkunskap.. booring men de måste göras o ja har rest i det :( baajs oxå.  men men snart klar säger vi XD haha .. Snart drar Anna och jag o äter Lunch, Köttgryta o potatis bläää vad äckligt.. Sen efter lunchen måste jag fortsätta plugga tills klockan blir 14.00 då tar jag bussen till stationen möter upp Pernilla lite snabbt och lämnar tillbaka pengarna som jag lånade av henne,. sen om ja hinner blir det halv 3 bussen hem, väl hemma mååste ja städa klart mitt rum, måste oxå duscha så man är fräsch till Carro kommer :D . hihi

Sen vid halv 7 blir det att dra sig mot stationen för att möta Carro :D vi drar hem till mig på direkten och äter, o kollar på Lets dance vi ska hejja massa på Mattias med och han mååste juu bara vinna eller hur !!!

Sen blir de väl sova ganska tidigt förhoppningsvis om Carro är trött ^^ för imornm blir det att dra upp tidigt för att åka till Hagebystallet för att jag ska rida, direkt efter ridningen blir det att se på Eric saade o Elina är med oss då oxå :) trevligt trevligt. :)
Sen blir de väl hyra film kanske ja vene,, sånt som märks finns ju inte såå mkt att göra i tråkiga Norrköping.



Aja nuu måååste ja verkligen plugga,.. nu är det bara 8 timmar kvar :D åhh shiit vad nervös jag är bara ja tänker på det, men de kommer gåå bra :D <3

Haa de bra alla, kommer inte skriva blogg i helgen återvänder på Söndag när Carro åkt hem :(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0