Fredag=skönt :D

Hejsan alla ^^
Idag är det då fredag o det är så skönt faktiskt :D
Jag och Anna kom hem till mig från järngården vid klockan 09.00 o ja hade ingen nyckel :(  så vi fick sitta ute o vänta i en timme på att syrran skulle komma hem, o ja va juu akut toasugen då eller vad man ska säga XD

Iaf lammvakningen gick bra, men tyvärr kom de inga lamm :( Men De är ungefär 13 lamm jätte söta :) Har tagit kort men inte lagt in dom på datan så dom får komma in på bloggen senare idag.

Men iaf kollade fåren klockan 22.00 sen kollade vi på tv till kavrt över 11 sen somnade jag och Lovisa, Anna och Mikaela låg vakna ^^ skönt var det iaf att man kunde somna, sen var man tvungen att vakna klockan 01.45 för att gå ut och kolla fåren, det såg bra då med som tur var :)
Seb gick vi in o la oss igen, somnade nästan på direkten, eller efter att Lovisa slutade snarka, Anna och Mikaela kunde förtfarande inte sova så dom låg vakna hela natten ^^
Sen var man tvungen att vakna klockan 05.45 ihen för att kolla fåren och det såg bra ut då med, gick sedan in i ladugården för att lämna lägesrapporten,
Giick sedan till flygeln och packade och åt frukost, sedan vid 07.00 gick vi till fåren igen för att ja ville ta lite kort :) Åkte mot skolan vid halv 8, åkte med Lovisa hon släppte av oss vid bussen, sen for vi hemåt.

Idag vid klockan 14.00 åker Anna och jag till ringstad för att hälsa på Dijana:D och sen säga hejdå till sara :(

Ikväll blir det oxå att kolla på Lets dance, hejja hejja Matte, Jag hoppas verkligen att Willy åker ut idag.!


Om 2 veckor förhoppningsvis kommer min sötaste Carro till mig:D:D <333 Om hon kommer , så komme det bli massa roligt :D ihh Lääängtar sjukt mkt tills vi ses <3
Älskarey gumman <3


Nu orkar ja inte skriva mer, skriver väl mer ikväll, och lägger in söta bilder på lammen :)

Ha de bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0