3 dagar kavr nu :D <3

idag har man haft praktik då igen :) Började klockan 08.00 då vart de att fodra, sen packa påsar, efter släppa ut alla hästar förutom Minette, Goliat och Tamara, för Tamara skulle skos, Minette skulle gå privatlektion, och ja skulle skritta Goliat i 20 minuter.
Så efter vi släppt ut alla hästar vart de att göra iordning Goliat på 10 min o ja klarade inte det :O :P haha. Men men ,
Efter ja skrittat Goliat vart det att ta ut honom i hagen och ta in Noak, men Noak ville absolut inte gå in. så han sprang ifrån mig o allt, så ja fick locka honom med godis så då fick ja tag i honom. :) tvättade av hans ben för han skulle skos, sen vart de att ta ut Tamara i hagen, sen börja mocka efter de vart de fodring, ta in hästarna, lunch, borsta hästarna packa klart påsarna sen tp slutade ja:D sköönt...
Nu sitter jag här vid datan och är mega trött, men ja mååste duscha. ska göra det snart,
Måste oxå städa mitt rum så de e fiint tills på fredag då Carro kommer :D

Sen klockan 20.00 blir det tv, så innan dess ska ja duscha, Logga in på msn med o kolla om Carro e inne :P <3

_____________________________________________________________________________________________

Alltså nu är det bara 3 dagar kvar tills min sötis Carro kommer hit :D faan vad ja längtar alltså.:D Och på Lördag ska vi kolla på Eric saade och träffa underbaraste Elina och Fanny med . :) Längtar fett mkt till helgen alltså:D Den kommer bli helt underbar säger jag bara :D <33

____________________________________________________________________________________________

Min syrra har ännu inte gått sin bebs, hoppas den pluppar ut snart, den e redam 5 dagar sen, den vill säkert pluppa ut den 27 mars då min äldsta syrra fyller år :P XD skulle inte förvåna mig allltså, men syrran vill inte att den ska komma då, för hon vill se Eric saade XDD haha

Aja nu orkar ja inte skriva mer,
Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0