10 dagar kvar :D<3

Hejsan,,
Idag har man bara varit i skolan halva dagen skönt, men fett tråkig lektion då asså fy faan, gick igenom lamm process eller vad man ska säga, typ hur man ska ingrippa om de ligger i fellägen eller massa skit, booring var det iaf. drog från lektionen 10 över 3 för att hinna med en buss hem så ja hann äta innan vi skulle kolla på lägenheten som vi ska flytta till, det var verkligen fiin o stor med :) Kommer nog trivas bra där :) ...

Nu sitter man på syrrans data, Snackar med min sötnos Ramiiz och jag saknar henne såå himla mycket, Hon är min sötnos som alltid finns där.


___________________________________________________________


Nu är det bara 10 dagar kvar till min sötaste kommer hit :D faan vad roligt det kommer att bli, läängtar sjukt mkt, men vet inte ännu vad vi ska hitta på juu :O det märks när hon kommer hit vill säga.. :) <3 men ja läängtar sjukt mkt iaf, Älskar dej min sötaste <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0