Trötter.



Idag har ja inte alls gjort ett skit har varit inne idag bara. har inte orkat gjort ett skit, ja som sa att ja skulle ut o springa idag .. ^^ men mååste spara mina krafter tills imorn då ja o anna ska cykla till ringstad en halv mil här ifrån mig kanske, alltså från mitt hus till ringstad, ^^ okej de är inte långt eller jobbigt,. förra året cyklade ja o anna dit typ jämnt ^^ då va ja stolt över mig xD men vi stannade ju typ alltid o handlade glass mmm vad gott^^
o de ska bli så roligt att åka till ringstad, har inte varit där sedan typ januari eller februari minns inte änns när vi va där sist XDD illa de faan... ^^

asså de finns verkligen inget att göra nu i sommar, ja har inga pengar är pank, inget jobb, okej jobbar ibland på zesmars:D o de är ju tur de :D hehe roligt o jobba där tycker ja allt :D hehe

Undra vad man ska göra nästa vecka??
Blir nog att dra sig till Zesmars någon dag o hälsa på :D Michelle vill ha sällskap o de ställer man upp på :D då får man ju träffa hundarna oxå :D o Annelie så klart:)

Hoppas på att ja kan åka till sthlm nästa lördag o vara med min sötaste Ramella :D

Sen den 6 eller 7 juli drar ja till Emilia gumman :D o då får ja även vara med min söötaste bästaste Carro :D sjukt länge sen vi träffades då Carro, då är de typ exat 2 månader sen sist vi träffades :O

Nej nu vet ja inte va jah ska skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0