Torsdag.





Hello everybody XD

Idag har man jobbat lite på Zesmars :D lika trevligt som alltid kan jag juu säga, :) .. Jobbade mellan 09.00-15.00 .. :) Inte så många hundar där idag, o de va ganska skönt kan ja ju säga..  Och jag är stolt över mig själv för jag vågade faktiskt gå med vilgot idag, både på förmiddagspromenaden och eftermiddagspromenaden.. Men på förmiddagen gick jag med Michelle och hon tog Nova, eller jag tog Nova först en bit sen bytte vi i farten så inte vilglt skulle märka något typ XDD haha ,, men på eftermiddagspromenaden gick ja alldeles ensam med Vilgot, trodde jag skulle döö vad faan han började rulla sig i gräset och traslade in sig i kopplet o jah va tvungen o fixa de, o då trodde ja nästan att han skulle bita mig eller något :S :P haha sen gick de förbi 2 killar o Vilgot gick mot dom, ja trodde ja skulle dö där ett tag,, men de gick faktiskt bra o ja är stolt :D ^^

Slutade vid 15.00 o gick där ifrån på direkten för ja va tvungen att åka hem så ja hann till stan o köpa en present till min systerdotter som blir 1 år i morgon=)

Sen gick ja, mamma o Moste ut med hundarna på en promenad :) trevligt trevligt :P ...

Sen är det ett halvår sedan min mormor lämnade oss :((( ja tänker på henne varje dag o inser bara hur mycket jag saknar henne för varje dag som går :(( ..

Nästa helg kanske jag tar en sväng till Stockholm och är med bästaste Ramella:D <33

Sedan den 6 eller 7 juli åker jag till Västervik till Emilia och är med henne sedan Carro oxå :D <3 längtar sjukt mkt kan ja ju säga.. <33 Stannar där i några dagar oxå :D<33

Nae nu vet ja inte vad ja ska skriva mer asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0