Sova

Tänkte bara skriva lite snabbt,
Idag har jag iaf varit på Zesmars :D trevligt trevligt faktiskt :) hämtade oxå ut E.M.D. biljetten:D
Åh ja fick gå ut med Leo gubben :D han är så sööt...
Tog massa bilder med kameran oxå på Annelies söta hundar, mååste lägga in bilder på datan men de går ju inte :( bror får komma imorn och hjälpa mig med det. o hoppas de funkar, annars tar ja med mig datan till syrran på Fredag...
Nae nu orkar ja inte skriva mer, ska sova nu, imorn väntar en dag på Zesmars igen o de gillas mycket :D :D

Sen resten av veckan vet ja inte vad som händer, på midsommar på förmiddagen åker ja, syrran o pappa till syrran och firar min systerdotter som blir hela 1 år :D <3 så söt hon är asså.<3

aja god natt alla. mååste bli bättre på o blogga känner ja, men de är såå tråååkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0