Söndag



Helloj,
Idag vaknade jag vid halv 10 av att Anna messade mig.. hehe men de va bara bra eftersom hon skulle komma till mig vid 11 kan ju inte ligga o sova då,

Så då satte ja på en film o kollade på så länge, på The ugly trutch. eller hur de stavas, hann inte kolla på hela eftersom vi skulle dra till ringstad, cyklade dit o överraskade Dijana :) hehe länge sen man träffade henne, men vi hjälpte till henne o mjölkade, de va länge sen kände ja asså, men de va roligt. trevligt o va tillbaka, har ju inte varit där sen i januari, o några veckor innan Sara lämnade varlden jobbigt o ja saknar den kossan mkt kan ja säga, men de var bäst för henne så..

vi var där till klockan 18.00 kollade lite när Dijana red sin fiinfiina häat gud så söt den är alltså..
var hemma runt klockan 19.00. då blev de spela lite kort innan Anna skulle hem, drog vid halv 8, då blev de käk på schemat, sen sitta här o ruttna som ja fortsätter göra ett tag till XD sitter o snackar med världens sötaste underbaraste vän Ramella bestämmer lite inför Lördag då ja förhoppningsvis ska till Stockholm o vara med henne :D ....  ska snart bege mig till sängen o kolla film ska se på Farsan, den är sjukt bra säger jag bara alltså, rekomenderar att ni ser den ^^ ..

Imorn blir de sovmorgon, ska inte iväg förens vid klockan 13.00 då ja ska sitta på möte i 2 timmar, ja kommer faan döö ja svär. sen vettefaan vad som händer, på Tisdag kanske ja drar till Zesmars :D trevlans asså. XD hhee kan inte slita mig från det stället^^ hehe

nej nu vet ja inte vad ja ska skriva mer juu XDD
 så de får räcka så här så länge tills imorn ..

Ha de bääst alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0