onsdag



helloj..
Idag är de då onsdag.
Dagen började med att jag vaknade vid 20 över 7 o gjorde mig i ordning óch så, tog spånkan vid 5 över 8 till stationen, sedan tog jag tååget 20 över 8 till Linköping, var framme i Linköping vid 10 i 9, då var de bara att promenera till Zesmars.. där blev de gå ut med hundar, och leka sen ta massa bilder =) sen spelade ja kort med Michelle..
Var kvar på Zesmaqrs till klockan halv 5 sedan tog ja 10 i 5 tåget hem, satte mig vid datan oo skulle försöka få igång kameran så ja kunde lägga in bilderna men de gick inte :( ....

Sedan blev de att gå ut o gåå oo köpa glass påå halvars..

Nu ligger ja i sängen och ska sova massa trött, ska jobba imorn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0