Måndag!



Idag är de då Måndag, vet inte vad som händer förutom möte i 2 timmar mellan klockan 13.00-15.00 snacka om att jag kommer döö.. hatar o sitta på möte. iaf dessa möten, men får hoppas de går bra.

Idag har jag iaf bestämt mig för att skriva in mig på arbetsförmedlingen, de är bäst så, så ja kan ansöka om pengar, mååste ju ha det.. Sen blire att kolla klart på farsan idag med, snart. gav upp o kolla på de i mott rum efter en halvtimme typ då ja hade 7 styckan bett på min kropp som kliade som faan o allt de var jobbig, så ja la mig o sov i syrrans rum,, hon var ju ändå inte hemma så ja passade på,, just de ja måste städa mitt rum med, de får mamma hjälpa mig med XD orkar inte städa själv ju, jag vet jag är en latmask ^^ men de får man vara iblan tycker jag .. okej ja är de rätt ofta XD..

Nu sitter jag o pratar med min underbara sötis Ramella på msn :-D Jag älskar dig min vän nu och föralltid <3

Nu är de oxå bara 8 dagar kvar till jag åker till sötisen Emilia :-D . och då är världens sötaste o underbaraste vän Carro där oxå :D länge sen vi träffades faan, då är de typ precis 2 månader sen sist :O så då är de verkligen dax o träffas igen :-D

 

Sen senare i sommar förhoppningsvis åker jag hem till Carro oxå om hon vill de såklart och om ja har pengar. men de hoppas jag att jag har :D

oj känner att detta blev längre inlägg än vad planerat xD haha .. så ska sluta mer, skriver mer ikväll i think.. om ja orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0