Hmmm




Helloj..

dag vaknade jag klockan 07.00 då gjorde ja mig i ordning o så, sedan blev de att gå ut med hunden, för mamma kunde inte, sedan blev de äta frukost o göra mig klar för att dra mig mor jobbet, tog tåget klockan 08.00 till jobbet, när ja nästan var framme på jobbet, var de 2 typ fågelungar ute o gick på en parkering typ, o mamman o pappan som vakade över dom. o ena ungen sprang emot mig då vart ja rädd o tog en annan väg XD

När ja väl var framme på jobbet blev de snacka lite skit med Annelie, eller inte skit men aa. XD Sedan blev de att gå ut med hundarna. efter de spelade ja o simon kort medans Annelie var o handlade lunch till oss ^^ när hon kom tillbaka blev de äta, sedan spela lite mer kort..
Halv 2 blev det att gå ut med hundarna igen .. när de var klart vart de o slappa lite, :P sedan när en viss person hade gått så spelade ja o Annelie rummy, o de gick skit för mig, okej vi är inte klara men ändå,, :O ja kommer förlora stort asså ^^ men de bjussar ja på :P var kvar på jobbet till klockan 17.55 för att hålla Annelie sällskap =) man måste ju vara snäll ibland :P

Sen skulle ja ta tåget hem 18.10 men såklart måste de tåget vara inställt irriterad blev ja, så ja fick ta halv 7 tåget hem, sen dess har ja bara slappat.

Sitter på msn o snackar med min sötaste vän Carro :-D <3
nej nu ska ja sluta skriva hade ja tänkt:P skriver mer imorn, men ha de bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0