Alice 1 år.



Hej alla typ XD

Idag började dagen med att jag gick upp kvart i 9 o gjorde mig i ordning o duschade o så, sen vid klockan 20 över 10 kom pappa och Torill och hämtade mig, Anna och Jacob för att vi skulle fara till Linköping och fira Alice min systerdotter som fyller hela 1 år idag :) hon är så sööt så =) När vi kom dit så blev de att öppna packet för Alice eller nej de va syrran Pernilla som öppnade åt henne eftersom hon inte kan öppna riktigt själv ännu, men nästa år kan hon det säkert :P efter de blev de lunch oo vi fick potatis o falikorv med kaffegrädde, riktigt länge sen jag åt de faktiskt, o de va ju gott de hehe, sedan blev de typ slappa en stund :P efter de hjälpte Stefan mig med min kamera så ja kan lägga in dom på datan, så nu funkar de :D happyface faan XD

Sen blev det efterrätt o då blev de jordgubbstårta som syrran hade gjort o den va mega god kan ja ju säga :) mihi.. 
Sen blev de hemfärd för oss, Anna (syrran) skulle vara hemma innan konsum stängde o den stängde klockan 16.00 så pappa släppte av oss där så fick vi gå hem men som tur var va de inte långt :P haha..
När vi kom hem blev de mat en gång till då blev de sommar mat, känns som att jag bara ätit idag :S så imorn ska ja banta o inte äta något :P bara ut o springa hela dagen :P haha

Sen har ja skickat massa bilder till Annelie på hennes söta hundar :) Hihi o ja är inte klar ännu, ska fortsätta ett tag efter att ja skrivit klart, sen blir då nog att skicka några imorn, vet inte om ja hinner skicka alla idag :P ..

på kvällen vid halv 8 drog jag, syrran o mamma hem till moster för att se avatar inte den bästa filmen, jag gick hem vid 10 i 10 för att broder kom o skulle hämta nyckeln hos moster så ja följde med honom hem orkade inte vara kvar hos moster för ja är trött o hade ont i magen :( ..

Nej nu orkar ja inte skriva mer,

Snart om typ 1 vecka o 4 dagar typ drar ja hem till Emilia o är med henne o Carro :D <33 läängtar fett mkt...

Sen nästa helg kanske ja drar till Sthlm o är med min älskade Ramella :D <333

nae nu ska ja inte skriva mer god natt typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0