Trötter..




Helloj har inte skrivit på 2 dagar , jag har inte orkat eller haft någon lust, har inte mått så bra heller...
Nej men inget roligt händer i mott liv just nu, bara massa tjaffs med en vän, sedan jobbar ja med så klart..

Idag började jag jobba klockan 07.00 med att öppna, sedan jobbade ja hela dagen tills vi strängde klockan 18.00  en  låång dag.. men de gör inget är bara roligt så ja inte sitter hemma o tråååkar hela tiden. o sen hade ja en vän som höll mig sällskap mellan 12.00 o 18.00 :)) Tack Elin för sällskapet de betyder massa :)) Sen dess har ja inte gjort ett piss, är så trött att ja inte orkar göra något, ja ska snart dra o lägga miig..

Tack till: Caroline, Ramlla, Linda .. för att ni har stöttat mig igår och idag, och för att ni ville prata ni betyder massa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0