Rubrik.



idag är de då Söndag.. sitter här o kollar på film o snackar på msn..
Idag vaknade jag vid halv 10 av en gammal lärare messade mig o sa att de fanns någe jobb i finspång som behövde avbytare o mjölka getter, nej tack sa ja, jag har redan ett jobb som ja tycker såå mycket om :D..

Idag kommer min hunny hiit :D äntligen träffa dig igen, de va ett tag sen, eller 4 dagar sen, men de känns som en evighet sen, men de kanske beror på att vi hållt på o tjaffsat så mkt o såå.. men vi ska kolla på twilligt o new moon..

Imorn ska vi ju vara med Jeanine med ;D .. de kommer bli najs :D

I veckan vet ja inte rikitigt vad som händer.. sånt som märks..

Jag saknar min Caroline mkt, kom hem nu från spanien gumman <3  :P hehe nej men ja saknar dig. <3 älskar dig gumman alla dagar med dej är minnen som ja aldrig kommer att glömma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0