Hmm



har inte skrivit på 2 dagar, men igår var ja iaf i stockholm o gick på gröna lund med min bror ^^ åkte dit med 09.33 tåget o var framme halv 12, men aja åkte direkt till grönan o åka massa karuseller :D gött som faan. åkte extreme för första gången med sjukt läskig med ändå rolig :D vi var där till halv 9 på kvällen alltså i 8 timmar :D hiih fett najs.. kom hem vid 00.00 kanske. en låång dag blev det. nej orka skrva om gårdagen mer 
HAHAHAHA just de, det första ja o bror gör när vi kommer till stockholm är att vi se JOHAN PALM XDDDD hahahahah..

 

Iaf idag har ja inte gjort ett piss typ, har haft möte här hemma o syrran Pernilla o min systerdotter var här på mötet med så ja fick ta hand om Alice så läänge:D fick mata henne o så. när de va klart mötet asså så åkte vi o stor handlade^^ sen har ja inte gjor massa..

Min söta underbara vän Emilia har gjort en jätte fiin video till mig tack gumman <3 saknar dej fett mycket, hoppas vi ses snart igen <3 saknar dagarna ja va hos dig <33

nej vet inte vad ja ska skriva mer asså!

ska snart sova men god natt alla ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0