Fredag



Helloj.
Idag är de då fredag och idag har jag jobbat:) Trevligt förutom att de va såå himla varmt asså shiit, jobbigt o gå massa promenader när de är så varmt, men de är bara bita ihopp o gå ut med hundarna, dom måste ju få göra sina behov lixom.. ^^ men det gick mkt bra idag =)som alltid då. hehe.. slutade vid klockan 15.00 o åkte direkt hem, blev inte att stanna o hålla henne sällskap, syrran flyttade ju hem idag så ville hem o gosa med Jacob :D ^^ men dom hade inte kommit hem när ja kom hem så ja fick sitta o vänta,

När dom kom hem blev de att dra tii stan o kolla om ja hittade något till imorn som ja kunde ha på mig, ja hittade typ en klänning i sista sekunden innan stan stängde xD men de får bli den imorn, sval är den iaf så de är ju bra de, sen gick vi hem o åt mat, sedan har ju bara suttit här
Har snackat med mina underbara vänner ikväll med <3 ni betyder fett mycket, okej dom vänner ja inte snackat med ikväll betyder fett mkt, o dom vet ju vilka dom är så behöver inte nämna några namn..

Nej ja är fett trött o ska snart lägga mig, ska upp vid klockan halv 9 o duscha sedan fixa med datan o bilder o musiik innan ja drar mig mot Stockholm :D

Faan vad ja längtar tills imorn asså :D ihhh STOCKHOLM :D kommer bli bäst, ni får gärna messa miig när ja sitter på bussen o har tråkigt åker från Norrköping 10.25 o är framme 12.40  sedan åker ja hem 20.30 o är hemma 22.50 typ..

nej nu ska ja stänga av datan eller fixa musiik innan ? ja vet inte . ^^

Hahah men god natt alla skriver på söndag om imorn ^^ hehe ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0