Fredag.



Idag har ja inte aööt gjort mycket. Det finns inte så mycket att göra. Norrköping är såå jävla tråkigt, sen är de ju semester med oo de är sjukt tråkigt med de kan ja ju säga..

Men ska faan ta en promenad sen med min lilla vovve. =)) hihi..
Sen vet ja inte om de blir utebio ikväll i Hageby då är de Farsan men får se om ja orkar, de är ju så seent. de börjar kvart över 10..

Imorn fyller min sötaste vän Carro 18 år :D Grattis till dig iförskott, sen imorn åker hon till Spaninen i 2 hela veckor. faan vad ja kommer att sakna dig gumman:( <3 men vi kanske ses när du kommer hem eller aa den 11 septermber om ja kan åka till dig då:D oo ja hoppas verkligen det. känner att ja måste komma iväg långt här ifrån o du bor ju långt här ifrån oxå sen vill ja ju såklart träffa dej, åker ju inte bort för att ja måsste iväg från Norrköping åker för att träffa dej min sötaste <3

I morn vet ja inte vad som händer :O På söndag kommer Anna hit :))) o hon ska sova häär. sedan på Måndag blir de äntligen att få träffa Jeanine, faan vad ja saknar dej gumman <3

Sen saknar ja: Emilia, Carro, Ramella, Elina och Linda ox <33 hoppas ja kan träffa er alla någongång, länge sen ja träffade er ju :((

Älskar er Alla mina vänner <33

Kommentarer
Postat av: jeanine

älskar dig med elin gumman! <3

2010-07-24 @ 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0