Emilia och Carro :D <3




Helloj. Tänkte skriva lite snabbt innan ja drar till Emilia och Carro i Västervik :D ..

Har inte skrivit sen i fredags, men i lördags var ja iaf i Stockholm och var o hälsade på Ramella :D vi hade de iaf trevligt gick på söder och sedan till skansen.. =) riktigt mysigt faktiskt. :)

Nej, ja känner mig stressad så de får inte bli så mycket, skriver mer om Stockholm när jag kommer hem från Emilia, åker hem från henne på Lördag.. Vi kommer ha massa roligt eller det hoppas jag iaf :D hihi <3

Min buss till Emilia går 10.35 och är framme i västervik 12.15 .. usch ja hatar att åka buss! men men vad gör man inte för att få träffa sötisarna ? <3

Nej nu hinner ja inte skriva mer faktikst..

Ha de bra alla. skriver om mina dagar hos Emilia när ja kommer hem på Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0